at @linns place

Va ju i trelleborg idag och shoppa. Blev julklappar till anna,evelina & maja fats de säger jag inte hehe dom läser ju lixom bloggen så hade vatt lite fail då xd. Men sen köpte jag assnygga avslutningskläder. En t-shirt från gina en kijol från H&M och ett par tigtsh frn gina. Lägger upp bilder på de imorrn eller sen i eftermiddag. Sen stack vi te farmor & farfar och fikade sen hem. Va hemma i ca 10 min sen bestämde jag och linn att vi skulle va så vi träffades på hemmakväll och köpte godis till ikväll. Sen gick vi en runda på toppen, träffa anna och ja lite random från klassen haha. Så träffade vi mina föräldrar och så gick vi in på lindex  och köpte en kofta till dom andra kläderna. Sen cykla vi hem till Linn och nu sitter vi här. Båda bloggar på 2 olika datorer sen ska vi hitta på ngt skojj. så seya.

hahah linn e helt snygg och jag ser ut som ett miffo haha.




mifoo.

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0