back from town!

Hemma från malmö nue då.

Haft en svinkul dag me fanny da kuzin <3
Har shoppat ganska mkt. Asså shit vilken rea hahah. Vi åkte in vi halv 2. Vi sket i citytunnlen och tog buss 100 direkt. gick lite och käka kvällsmat på pizzahat. nomnom. Just nu är de kaoz i mitt rum. Allt ska packas. Ska upp ganska tidigt imorrn och hinna rida innan för klockan 12 åker vi te flygplatsen. Hinner MAYBE blogga.
Venneh pallar typ nt göra tidsinst så ni får dålig uppdate tills vi kommer hem.

yezz här e lite pics vad jag har köpt idag.

 
haha jag som inte skulle ha fler iphoneskal. Men detta på TGR för lixom 30kr. Jag kunde inte låta bli.



Ett par övermysiga inneskor som jag ska ha på nya skolan :D


Ville igentligen ha en ny mössa från en affär på toppen men den kostar 500kr så :(
Hahah denna va de halva priset på. 40 kr för en mössa FYND!



damn it. Öveersnygg tröja. Köpte på gina:)
Fick typ panik när jag trodde jag tappat mitt presentkort men hittade i en kasse. FML


/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0