daamn it

vatt ute och sprungit i en halvtimme och sen duchatt. Nu sitter jag här i min one piece och snart ska jag fläta mitt hår. Men tänkte berätta lite om dagen.

Skolan va överchiill. Sluta en timme tidigare + godiis. Kolla på en överdryg film. Sen flumma jag och anna övermkt på maten. Vi trodde att de va alkohol i gröten (efterrätt) hahahhaha vi diskutera kineser. Favoritämnet jao. hah skojja. Sen drog vi hem te maj och baka chokladbollar hahah. Vi faila totalt och hälde utanför och för mkt och såånt. Men dom blev faktiskt goda. Så vi tjocka oss me de och godis(y) Sen sjöng vi sing star hahah.
Vi körde disneyy favoo. Vi gör lite egna versioner av låtarna hehe-- Så lockade vi varandras hår. Anna brände mej asmånga ggr aajj :( XD
Sen i typ över en timme, blev vi helt crazy och kolla skolkataloger och spela in 10 videobloggar men vi bara skratta i hela så vi sket i att lägga upp dom. Så grävde vi ner varandra och dampa. Sen drog hon vi 6.

Haft en askul da me annipannii <3













haha lite pics från idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0