Dag 1-Presentera mig själv

Ja nu ska jag presentera mig själv...
Hmm.. Jaja! Jag heter Linn och är 12 år. Bor i skåne.
Rider 4 gånger i veckan ska börja typ 1-2 gånger mer.
Jag har en foder/medryttar ponny som heter Silver Viril och är 21 år.
Han är en fullblods arab. Världens skönaste ponny som kan bli riktigt het men är aldrig dum.
Han kan bli rädd för sjukt mycker saker men det är ju många hästar :)
Jag har en mamma pappa lilla syster och lillabror.
Älskar att sjunga dansa och bjuda på mig själv ;)
Jag är liiite tävlinsryttare men inte så mycket.
Älskar att tävla och har stora krav på mig själv men för det mästa så är jag hobbyryttare.
Jag rider på en ridskola som heter Lillhagen ridklubb. Vi har även en lillhagen blogg.
Om ni klickar här så kommer du till bloggen.
Jag ska prova på att boxa eftersom att jag måste vara lite mer "aktiv".
Jag har ridit på ridskola i 5 år tror jag..
Ville har jag ridit i typ 4 månader.
Har utväklats så extremt mycket på ville så det är inte klokt. Det var nog allt om mig :)
Här kommer lite bilder på mig.

Harry ;)

Jag och Ville :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0