dag 6- vrf jag byte stall

Jag bytte stall för att jag kände att jag inte kunde utvecklas mer där. Jag menar vill komma ut och tävla rida mer och sånt. Jag har ridigt 1 och ett halft år på andreagården. DÅ har jag lärt mej SJUUKT mkt mer än på 7 år på vhf. Vi hade kommit upp och hoppa lite högre typ 80 (jag tyckte de va högt då) sen helt plötsligt ner och hoppa 50 igen whuut lixom. Lärde sig inte ett skit. Så ja andregården är de bästa stallet enligt mej. SKulle aldirg få för mej att börja på ridskola igen. För då e de ner på ruta 1 again.



här en en bild när jag hoppade nästan precis innan jag slutade.



och här e en bild när jag hoppade för ngn vecka sen.

sick va?
/w (inst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0