dagens nolifer tid

okeyy lets goo & wilma goes nolifer! 

Kopierade av anna da bujskorv enebergzki.devote.se

Är du kör just nu? asså venneh
Har du någon kille just nu? - nee
Har du dumpat någon? - Ja...
Har någon dumpat dig? - Ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Nä lol
Vem kysste du senast? - cömpe <3
Vem kramade du senast? - asså venneh typ anna eller typ vigge haha venne
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ÄHH...? NEJ!

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4. men + kaninerna så 6
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - jadåå
Trivs hemma? - ja förutom i mitt rum för där e inte så städat.....
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - hoppat ut ur fönstret och gått ut på gatan när jag va typ5? xd
Har skrikit och slagit din mamma? - nej för ja e normal och slår inte min mamma :o
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - japp min lärare och jag e fiender 
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - nä...
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - JAADDÅÅ <3

 
VÄNNER:

Du har vänner? - Ja? haha
Du brukar vara med? - mina kömpisar?
Vem/vilka var du med sist? - asså klasen men cyklade me anna hem<3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - aa <3
Är det okej att ha kill-kompisar?- Klart i have
Har du pussat någon av dina kompisar? - yees
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - neej jag är ingen typ såndär ddödsätare elle va de nu hette?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - mm men de va ett tag sen....
FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - neejj
Putar med läpparna på kort? - om de e på skojj så 
Tar kort på dina bröst? -EHH nej jag är normal
Använder foundation på läpparna? - näj
Super dej packad varje helg? - jag e lixom 12Q
Du har kysst en tjej? - räknas mamma?
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - platar över sällan 
Ditt hår e knallblont? - nope bara blont
ALKOHOL:

Har druckit alkohol? -  typ smakat.
När drack du alkohol senast? - de va aslänge sen
Vad var det för sorts alkohol? - typ smakat vin & öl-,- och drodde whisky va bubbelvatten LOL
Brukar du dricka alkohol? - NÄÄÄ de smakar SKIIT
Har du druckit öl? - a
Tycker du om öl? - SMAKAR SKIT
Har du varit full? - jadå alltid skojjaa.


KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? - typ suddi från random personer i klassen mohhaha.
Är det okej att vara kriminell? -närå
Vill du bli kriminell? - haha nej
Varför gör du sånt här? - för ja hade tråkigt + de e kul att göra serriössa svar LOL 
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - ja jag hatar att gå näee im not a idiot
Har du suttit i fängelset? - ja e 12 inte 40..
Vill du hamna i fängelset? - de vill väll ingen halåå?
DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - sådäär
När grät du senast? - läängesen jag föredrar att skratta
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nä
Du har slagit ner någon? - Nää. men på skojj lixxom
Du har skadat någon med flit? - kan väl ha hänt ;P
Har du någonsin viljat döda någon? - , asså typ ne
Vem bråkade du senast med? - de va väll en person som jag helst vill glömma

ÖVRIGT:

Motto? - jag äger
Film? - Harry Potter in my (L)
Lyssnade senast på? - where have you been- rihanna
Var det här kul? - nej de sög.

/wilma (inst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0