Dressyrlektion på lilla Abbey :)

Rubriken talar! Har haft en dressyr lektion för Sofia idag. Red på ängen med Sofie/Ville Cassandra/Goldie och det gick super. Jag hade dressyr sadlen (Lyyyyx) med mitt fina Linn Anderberg schabrak. Faaaast jag hade ju reflextäcket på så det syntes ju inte :(( Men som sagt vi red på ängen. Red på typ en 8:a :) Hon gick faktiskt i form några gånger. Min absoluta favorit ponny i dressyren.
Här är en bild när vi skrittade ut :)

Haha, så pytte liten Abbey ser ut och så stoooor Goldie ser ut. Jag rider på hästen längst bak för er som inte vet.
Nu ska ja göra något annat.

Juuuuste jag sticker till holland imorgon och blir där 8 dagar så det blir några tidsinställda för mig då.
Btw. Sofia är världens bästa tränare!

Pusss♥
/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0