du är bäst nu men du var bättre förr

shit the same i rubriken, bara en rad från en övergammal låt som jag av någon andledning lyssnar på nu.
Men iaf så igår så typ fick eller vann min brosa 2 as stora papperskassar me asmycke godis helt över mycke verkeligen.  så fick jag en (aa) så ja de blir najs ikväll. Imorrn har jag inga speciella planer ska pynta granen träffa anna och sen bort på kvällen. Men ja får se vad som händer. Men nu ska jag hoppa in i min one piece och sen ta fram godis i överflöd och sen tagga idol då AMANDA ska vinna annars e svenska folket idioter.



btw, vill också säga att vigge är världens bästa "bror" och bästavän :D

chaoo have a nice fridayyy

/wilmaa

Kommentarer
Postat av: Idaa

Yes, har du? ;)

2011-12-09 @ 19:46:23
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0