En trött och yr

Chillar in da bed. Facebook och sms me lite folk. Behöver inte gå upp förens typ 8 imorrn. Känner jag mig själv rätt så går jag upp vi 7. Sova länge är inte RKT min grej. Bara ibland haha. Sms me Evelina, hon skada sig i skolan idag. krya söte!<3 men hoppas hon kommer imorrn. Ja imorrn ser ut såhär att. Vi 9 möter jag upp Viktor så sticker vi till skolan och har avslutning. Typ fika och kyrkan som alltid. Sen hem och sen vi ett ska jag mamma, broschan sticka till mimmas. (ett café) där träffar vi Ida och hennes mamma och brocsha. Så ja lite fika där. Sen ska vi till stallet på eftermiddag/kväll. Men ja eftersom vi börjar senare imorrn hinner jag antagligen blogga rkt från datan och lägga upp outfiten. Bra va?? xd. Men ja shit the same. Nu ska jag försöka få Anna att göra ett inlägg på hennes grymme blogg me hjälp av tankeöverföring. Känner att de kommer funka sådär. /wiöma

Kommentarer
Postat av: Evelina<3

Tsck söwtnos<3

2011-12-21 @ 22:34:12
URL: http://evelainaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0