...

Japp här sitter jag bakom skärmen igen. Nu är ja hemma ifrån skolan och väntar på att emelie ska komma så att jag kan äta mellis. Emelie har gitarr nu. Vi ska va en stund sen sticker jag till ridningen. Mamma och pappa är och provkör en ny bil. Hoppas dem köper den. Jag vet absolut nt hur den ser ut eller vad det är för sorts. Nästa veckan är typ sista gången. Hoppas att vi ska hoppa barbacka!! Ska göra något vettigt(göra något inställt inlägg)nu för jag "hänger" ju bara vid datorn.
Nu ska jag bjuda på bilder som jag vill lägga upp :D Här kommer dem.

Bild ifrån sommras :) Wilmisch på subway

Emelisan :)

Och jag ;) Lite knäpp bild haha! Idag skulle Ellen rama mig hem... Hon hade aldrig ramat förut och hon vägrade att jag som är "erfaren" skulle rama henne för hon tyckte att det skulle va kostig att hon blev ramad för att hon hade hjälm och inte jag  x) Hahahah ! Jaja men vi höll på att trilla 1 miljon gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0