FRIDAAAAAAAAAAY.

Skolan va typ sådär chill, sen efter stack jag evelina & anna till toppen. Vi palla inte subway så ööveerrmkt folk!
Så vi gick in på ica och så skulle vi köpa ett paket kakor. ( vi och våra ideer ) Så höll anna i 2 tior när vi stod i kön och självklart så tappar den superklantiga anna ner 10:an under kassa. Å vi bara börjar asgarva och bara ANNA WTF! Men så va de en tant bakom oss som gav oss en 10:a heh:) Sen gick vi in på BK och träffa ted,maria,tova & lovisa fast dom stack haha. Så satt vi där och åt kakor.

 Sen drog vi runt och kolla lite och sånt sen blev vi törstiga så in på¨ICA igen och köpte den traditionella LIME läsken. Öveeergott. Så vi satte oss på ett kaffe, och typ flumma och drack läsk. Anna började på en menning och så kolla en man på henne jätte weird så anna bara: ee hej? HAHAHA. Så vi har lixom gått fram och tbx på toppen typ 50 ggr. Sen va de e sån gubbe bakom oss som kanacka mej på axlen och sa : duu blondie ditt skosnöre har gått upp.HAHAHHA lixom dueee blondie. XD. Sen stack anna :( SÅ eve och jag kollade lite till och sen GICK jag hem med en övertung väska :/ xd.  

blev lite långt men hade iaf en jätte kul eftermiddag med mina cheyer <3
tog lite bilder med telefonen också!
''
idaaag:D



linus ritar fina konstverk på slöjden.

 
kakor på BK yammi <3


anna hugger in !
 
anna letar lösnaglar :)

anna failar och tappar sugrören xd
så jävla söta <3


evelina och jag funderade på att köpa denna till anna i julklapp :)

när jag var klar med inlägget så stängdes hela datan av jag bara wtf så när jag startat upp den igen så va de sparat i utkast puuh..

nu ska jag gå och dricka sånt vaccin för vi ska till afrika om typ 1-2veckor:) uääk.

hörs sen!

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0