fridayy

Fredag igen dåe, över gött och en ball helg ligger framför. Bloggade inte igår pallade inte och va deppig för en grej som jag inte vill ta upp här. Men skolan va väll helt okey, chill da sådär. Men nu har jag precis käkat smothie såå gott. Sen vi 6 ska jag dra hem till linnich och sova över, rkt kul ska de bli! har inte träffat henne på jättelänge! vi träffas alledes för sällan tkr jaug. Imorrn vi 8 kommer anna,evelina & majamajs hem till mej och vi ska se sex & the city 1:an kameran är on både idag och imorrn så ni får massaaa bilder sen. Men jag bloggar mer sen och så uppdaterar kanske linn? :)



ändra planer också btw, jag tar inte cömpe idag utan imorrn ist :) han skulle vacineras idag.
 
OCH LINNICH RING MEEJJ!!!!!!!! <333

/wilma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0