Gårdagens ridpass

Jag red igår. Med min nya ridhjälm mina nya trosor, ridsrumpor, underställ, ridbyxor och kofa.
Blir samma idag fast mitt pannband också. Det gick svin bra igår när jag red. Kom till stallet halv 3(lite efter) och sen tog vi in hästarna fixade dem och sen stack vi. Jag red Abbey barbacka. Sen red Sofias kusin som är lika gammal som mig på Ville barbacka. Hon bor i Wien (stav) men hälskar på här. Red den långa rundan (1,5 timme) och sen bara red vi när det var mörkt och så men allti gick bra!
Ska rida idag också! Blir trevligt att få va med pownisarna idag igen.
Imorgn åker jag till holland så jag ska göra inställda och snacka med Wilma nu.
Puss bloggisen ♥

Älskar min fina underbara bästaste ridhjälm!
Emelie kommer snart så ska vi va en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0