i'm hear

Tjenare förbered er på ett långt inlägg nu då

Igårkväll va awesome. Först kom anna & eveline och så satte vi på filmen. Gjorde en liten egen version hehe..
Sen typ fick värsta sockerchoken och dampa asmycke och anna och jag trillade ner för soffan och bara låg och garva. Vi tog massa serriösa (*host*) bilder. Typ körde kuddkrig och sånt sen så körde vi disney sing star och den som förlorade skulle göra ngt pinsamt för min brocha. hhaha evelina förlora typ hela tiden. och anna dregla ner saker med godis som vanligt. Sen busringde vi och glömde att dölja nummret så en bara -bra evelina att du har dolt nr. HAHAH epic fail.
Gårdagens citat: är du en nöt eller e du en körv? du får välja själv. made by anna.
Sen vi 11 åkte evelina och anna jag typ satt och snacka sen vi halv 12 stack anna. Hade iaf en asball kväll me mina cheyer <3


Nu till idag. Dagen i stallet har vatt ball vi har käkat morötter sjungit snapsvisor och lekt spöken. HAAHHA.
Men iaf så kom jag och ida till stallet vi halv 10 och red kvart över. Vi körde lite markarbete me bommar och sånt. Han va lite seg men annars sjuukt fiinis <3 Sen så mockade vi och sånt åt och smörjde, fodrade och massa annat. Hängde me gött folk. Och i slutet blev jag, ida & wilma helt flummiga och lekte spöken och sjöng HAJMAT HOAHA hela tiden hahahah. Men rkt kul va de iaf! Sen vi 4 cyklade jag hem i  motvind inte kul. Nu har jag precis duchat och käkat och ikv bara chilla och kolla TV för jag e sjukt trött. 

Men har vatt en överball helg me världens bästa vänner <3



AW <3

mer uppdate dyker upp under kvällen! håll utkick!

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0