Jag kör på samma sak som wilma

Dag 01 - Presentera mej själv
Dag 02 – Min högsta dröm
Dag 03 – Farvorit kläderna för tillfället
Dag 04 – Mina bästa vänner
Dag 05 – Lite onödig fakta om mej och annat
Dag 06 – Varför jag bytte stall
Dag 07 – En bra och en dålig egenskap om mig
Dag 08 – Mina husdjur
Dag 09 – Vad jag vill göra i framtiden
Dag 10 – Det här stör mig
Dag 11 – Ett minne jag aldrig glömmer
Dag 12 – Något jag inte klarar mej utan
Dag 13 – Någon "vanlig" person som jag skulle vilja vara för en dag
Dag 14 – Detta saknar jag
Dag 15 – Något jag älskar
Dag 16 – Vad jag helst gör på en helg
Dag 17 – En sak jag vill uppleva innan jag dör
Dag 18 – Tre webbsidor som jag ofta är inne på och varför

Kör på samma sak som lilla wilma :)
Hoppas det är ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0