juldagen

hejsan!
Min julafton va rkt mysig me släkten:) ja jag palla inte blogga eller rättare sagt jag han inte. De e lixom julafton. Halva facebook värkar har fått iphone4s haha. Rufus på TV igår!! hahah.

Idag vi 10 var jag i stallet me ida. Jag och cömpe bockade rundor barbacka hahha. söte. Sen sopa vi,fodra & mockade:) Sen vi 2 stack jag hem och tog ett låångt bad me ansiktsmask och hårinpackning. chill.

nu ska jag bara chilla och sen ikv får vi gäster. Julklappsinlägg kommer zoon. Känner mig lite efter. ALLA harlixom redan lagt upp allt haha.





från idag:)

/wilma

Kommentarer
Postat av: Petra

ni passar så bra tillsammans tycker jag :)) <3

2011-12-25 @ 15:39:40
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0