känslan...

... som infinner sig när man somnar klockan 5 på kvällen och sen vaknar klockan halv 6 och upptäcker att man är frisk!

underbart.

Nu har jag tagit en häärlig ducsh och ska bara chilla resten av kvällen me TV,data och sådär :)
Då blir de antagligen skola för mej imorrn óch sen har jag inget planerat för ida, den grisen kunde inte sova så jag har försökt få tag på anna men hon svarar inte heller. Men aja bra att jag e hemma och vilar upp mej så jag blir 100% frisk.

Idag vi 3 gick ja och ja mej och typ kolla på såna random shit program på typ tv3play och så sen har jag chillat i min säng till klockan halv 6 så naajs. Sov i en halvtimme med.



delar av bilder från stkhm och förra helgen kommer att komma upp i tidsinst imorrn så håll utkick!

puss wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0