Kesobullar

Hmmm... Det var meningen att baka lussebullar men detta kommer att bli keso bullar. Mamma trode att det stod kassela när det stog KESO. Jag sade till mamma att det var keso men mamma bara "Nej detta är kassella." Undrar verkligen hur detta kommer att bli 0.O Tack för alla kommentarer till frågestunden fortsätt nu att kommentera så blir allting jätte bra! Nu håller degen på att gäsa så jag passar på att blogga. Jag tar foton med mobilen så ni kommer att få lite bilder senare. Men ja det var nog allt som har hänt i mitt liv just nu. Hejdå!
Så här ska egentligen lussebullar se ut.

Denna bilden är tagen ifrån google. Jag skulle gärna vilja ha en sådan här lussebulle men vi får se hur våra blir x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0