La fondell

Jag vill verkligen att Amanda ska vinna!
Jag tycker faktiskt att Robin känns lite "utebränd" ;)
Men det är MIN åsikt. Har kollar igenom nymans blogg lite och
typ lite andra bloggar men pallar nt skriva upp alla.
Här kommer lite bilder på Amanda Fondell :D





Äre bara jag som tycker att hon har stor näsa på denna bilden?
Hahahah x) Nu väntar jag mamma och Nikki på att det ska bli idol igen.
Mamma sitter bredvid mig i soffan med sin dator i knäet och Nikki sitter bredvid mamma
med sin dator i knäet. Hmm.. Sociala?

Kommentarer
Postat av: ida

sv: vi hade en bloggtävling för ungefär en månad sen när man kunde vinna ett jw schabrak. vi får se när nästa tävling blir :)



håller med dig om att amanda borde vinna ;)

2011-12-09 @ 22:04:41
URL: http://www.teamnyman.se
Postat av: Josäfin :>

Jag gillar Amanda, men tyvärr inte hennes röst, så därför hejar jag på Robin :D

2011-12-09 @ 22:23:56
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0