life is pretty

Chill da i skolan. Vi åkte till nya skolan och la in grejer i skåpen. Sen in i klassrummen och få nya scheman för nästan termin. Såå härligt att man slutar 20 i 4 på onsdagar :) NOTT. Sen diggar jag vårt klassrum. Man kan se stallet därifrån :DD Så gick vi typ rundvandring och sen flumma jag anna & maja lite rundor själva. Dagiset va roligast att va på hahah. Sluta också 20 min tidigare :D

Nu sitter jag här och har käkat och sånt ska snart ta tag i mitt rum men ööö. Ser förhemskt ut. Skulle typ ut och springa idag men får se hur de blir me de. Imed att jag kanske inte pallar och för att jag har vääärldens huvudvärk uäk.





dagens normala

anna,jag&maja har "lekt" på dagiset. Jag,anna och evelina har puttat in varandra i bilar på gatan. Dessutom har vi kommit på en ny mangelåt. Anna & jag har ätit mkt KÖÖRV på lunchen. Vi lyssna på japanska låtar på musiken. Vad ska man säga?? Jo allt är precis som vanligt.

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0