mery christmas

Tjaba blöggen!
Nu idag har jag städat och kollat på harry potter 7:an del 2 som vi fick i strumpan imorse:) Voldemorts skratt är alltid lika roligt haha. Men jag har inte så mycke att säga lixom jag har städat kaninburen och mitt rum och lixom vem bryr sig?

men nu har jag en liten överaskning till er:
innan hade jag & ida en blogg som heter ponyryttare.blogg.se me den la vi ner. Men gå in på sidan så får ni en suprise! mongotrion: nu bloggar vi TSM! kommer ofc blogga mäst här men där kommer jag också skriva såklart.
SÅ följ båda bloggarna:)



om ngn timme kommer ida hit och så ger vi varandra presenter :) kul <3

/wilma

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi går klockan elva!

2011-12-24 @ 10:53:21
URL: http://ponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0