Morgonpigg chey Häär!!

Cha Cha! Sa de BARA för att hahahah. Nu ligger jag i min säng och både trött och pigg. Vakna 20 över 7 och kunde inte somna om, så jag la mej me telefonen och kände för att blogga lite. Idag blire somsagt shopping me mamma vi ska in till Trelleborg. Där finns den ända affären som jag har råd i att vara Hahha. Sparar gärnet till fhs ska shoppa som in i! :) fast de e ju ett tag till dess men ja. Ska kanske gå upp nu eller ngt så hörs sen så bloggar jag från datan me bilder och så. Btw e de ngn som vill hitta på ngt ikv? Skulle kanske sova me Ida men hon kunde inte de gjorde inte Anna eller evelina heller-.-! Jag pallar inte en till kväll Forever alone. Linnicsh?? Ring mej hjärtat!! <3 /wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0