muffins (aaa)

Heyy bloggis
Vet att de inte vatt någon uppdatering idag men jag har inte hunnit. Efter skolan cykla Tilda och jag först till ändala (hennes mamma jobbar där) och hämtade husnycklar sen hem till Tilda och vi de laget va vi genomblöta och iskalla. Vi bakade små cupcakes och de tog typ en timme hahah. Vi typ hade lite mjölkrig haha. Sen käka vi dom övergott (y) Sen gjorde vi lite stuffs sen kom mamma och hämtade mej så jag slapp cykla i detta vädret.
Sen nu kom jag hem och suttit vi facebook en stund för hade typ 10 händelser. Men har iaf vatt jättekul me Tilda idag vi har inte vatt på överläänge.





minnen <3
Jag & Lucas, Linn & Nemo, Kiwi & Zino, Gabbi & Bello.

i ugnen


gott...





Klara! me övermycckee glasyr och såna chokladgrejs <3

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0