najs.

denna veckan har vatt najs. Gjort ngt varje dag avskyr när man sitter hemma och lixom inte gör ett skit.
måndag: ut och springa
tisdag:va me tilda
onsdag: va me linn
torsdag: rida
fredag: va me anna och evelina.
 naajs.

Ihelgen har jga typ inge specielt planerat imorrn ska jag och mamma till trelleborg och shoppa. Typ jag ska köpa julklappar till anna,evelina & maja. Men har ingen anning vad jag ska köpa hehe,, men ngt hittar man alltid. På söndag så blire stallet like always, chill å va där från klockan 11 till klockan 5 komma hem svinkall och trött och typ mysa me familjen framör ponnyakuten :) Lite min uppfattning what i like. Lite småonödigt men shit the same.
uppdaterar mer ikv då blire bara chilla med film & godis. SOFT.



kolla denna & denna bloggen tack LÄSVÄRT!



de sägs att de finns änglar i himmlen, men vad gör då du på jorden?? ♥

/wilma gullstrand

 

Kommentarer
Postat av: Malou

FIN häst! :)

2011-12-16 @ 23:52:43
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0