ni är BÄÄST

Nästan 60 unika besökare igår. REKOORD alla tkr säkert att de e lite men för oss e de svinbra. tack!

Blir en chill da idag. Sticker snart te Fanny och så tar vi bussen te hyllie och sen citytunnlen in till malmö. Shoppar käkar och annat chill :) Är väll hemma vi 8-9 ikv så tyvärr blir de lidande uppdatering och linn e i holland so. Imorrn sticker jag ju te mauritsius. en liten ö vi madagaskar. 10 timmars flyg dit uääk. Jag HATAR att flyga uuschh. Men ja fotar kanske lite med mobilen så ni får lite bilder. Och lägger upp bilder på det som jag har köpt. Nu ska jag svara på alla era fina kommenterer och sen bär de av mot Fanny.



jettefin bild på oss i sommras..

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0