Nice dag och en ännu bättre väntar :)

Har haft en jätte bra dag idag. Speciellt rolig. Här kommer en sak som mamma skrev på fb(jag var också med när detta hände).
Ni som är trött på stenbocksvägen(för att den är så lång o tråkig...) testa detta; Sätt på en cykel bak på bilen som sen trilla av( 3 barn i bilen) stanna bilen, fast inte riktig annars är det inte kul...så ha kvar den i D. sen hoppa ut...för att fixa med cykeln...sen springa efter bilen för att den kör i väg utan förare och hoppa sen i som en riktig aktion hero! Fast man ska göra detta när det är ingen bilar fram för, eller bak:)
Text tagen av mamma :) Inte jag som kör bilen då utan mamma ;) Jag hoppade ut ur bilen och sprang efter cyklen. Så gör vi när vi har tröttnat på stenbocksväg.

Nu har också Sofia kommit hem som är sjukt sjönt! :)
Kram och puss på er!' Imorgon ska jag och Ellen sticka ut i det underbara(hoppas jag) vädret och fota :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0