nuråå xd

helliioo. Fikade på märtas najs. Ida smällde en ballong så alla kolla hahah. Köpte även ett par tights på lindex.
Drog te stallet sen. Skritta ut me cömpe runt hagarna en runda myws. Sen red jag i ridhuset. Han koncentrerade sig mer på att springa fort än att jobba hehe buws pownie <3 Så de gick väll sådär men bättre i slutet.
Sen drog jag hem och åt,duschade och kolla TV och nu har jag precis fixat anna,eve & majas presenter:)
Ska oxå te stallet imorrn innan jag ska te sub me dom så ja får väll va i stallet vi 10:tiden. Hinner nog blogga innan jag drar men who knows?? xd.





chill da imorrn. Stallet,kompisarna & släkten. ännu en fullspäckad daa. härlig start på lovet:)
nä nu ska jag fixa lite mer me paketerna och sen typ sleepa. tidigt yes jag vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0