överpigg powine <3

Nu har detta inlägg raderats 2  ggr INTE okej. Men iaf efter att jag och cömpe bockat rundor gick han som en klocka. Vi körde lite bommar och sockerbitar(y) Han satte formen direkt och flytta på sej jätte bra.
FIN PONNY♥
 här är dagen i lite bilder:



ni gör min dag ♥



dagens outfit :)



my LOVE ♥



ser ÖVERmobbad ut så mobba inte för min hjälm sitter helt mobbad och jag gör en mobbad min.
MOBBAD.

Men nu ska jag chilla me glass & TV me la familia

INGEN ANNING OM VAR LINNICSH EE???
 imorrn efter skolan blire toppen och kolla julklappar och käka sub me evelina :D

jag vet detta inlägget kanske blev lite osamanhängande men de beror på att jag börjar bli trött så seya.

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0