snackat med linnicsh

Haha samma rubrik som linnicsh men aa. Vi kallar varandra linnicsh och wilmisch venne vrf men vi kom på de vet inte hur eller när men aa. Nu har jag pluggat lite matte sen ringde jag linnícsh och vi prata typ i 20 min och kom fram till att vi ska träffas på onsdag och svara på alla frågor i ett videoinlägg. Men då får ni kommentera lite fler frågor!  frågestunden hittar ni häääääääär 
nu: lite bilder från stallet i lördes.







mobba inte meji den mössan XD



lite bilder på cömpesötis<3

sen städade jag mitt skåp
FÖRE:





EFTER:

fint de blev va?? tänkte att de skulle va så länge men 3 sek senare blev de lika stökigt ingen. aja de e tanken som räknas eller hur??

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0