svar på kommentar

Sara om 4-ever alone:
Jag gillar bägge två , men om jag måste välja gillar jag nog den mörkrosa bättre ;) Tusen tack, du e bäst <3

svar: ja okej du kan bah ta den här och sätta in säg till om du vill ha bakgrunden till så lägger jag upp de:) <3


Ja nu har jag käkat ngn sån övergoo pankaksgrejs som man käkar i österrike. På tal om de längtar jag asmyckee till österrike! Ni tycker säkert att jag är konstig som gillar skidsemmseter mer än solsemmester haha. Men iaf så kom Linn hit typ klockan 20 över 4 och då svarade vi ju på frågestunden. Sen snacka vi kolla i typ häst kataloger typ hööks och börjes.  Dregla ju sönder på JOFA hjälmen xd. Fota lite också. Spela  sånt weirdo spel på min mobil hahah.





<3

wait for you-done again ♥

nu ska jag hoppa in i min one piece och plugga historia & spanska! ska fan ha alla rätt!

/wilma

Kommentarer
Postat av: Filippa!!!

Heeellloo!



Ska ni gå på något läger i sommar? Isåfall vilket? Aw? Vecka ? <3 kramisar <3

2011-12-14 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0