vaknat

hahah nöö jag har inte vaknat! de e drf jag bloggar haha, ¨

aå sjukt ball kväll igår. Linn kom vi halv 8 och då satte vi på filmen direkt. Den va sorjlig (stav) linn grät och jag lekte fullegubbe. Sen så blev vi helt speedade av allt godis så vi satte på musik på HÖÖG volym och typ rocka loss haha. Vi dansade i säkert en timme och sen blev vi helt svettiga så linn kom på den utmärkta ideen att gå på nattpromenad. Så helt svettiga kläda i pyamas,vinterjackor,uggs och håret i en höög hästsvans gick vi på gatan haha. TUR att ingen så oss. xd. Sen snacka vi och chilla och sånt. Så lockade jag linns hår så hon såg ut som en tant hahahahah. Hon fick damp när hon såg sej i speglen lol. Så hon hämnades på mej så vi såg helt weirdo ut hha. Sen stack hon väll vi halv 12. Hade en sjukt ball kväll!

jättefin outfit ja...

gött (y)



yeah, btw såå e de den tröjan jag köpte igår.







jättefina ute på nattpromenad



jättefina tantlockar *host*

vi gjorde lite videos igår också. Vill ni se dom????? kommentera isf!!

/wilma



Kommentarer
Postat av: Mona

Jag vill se videorna!

2011-12-18 @ 10:55:55
Postat av: Emelie

Jag vill se videorna :)

2011-12-18 @ 10:56:30
URL: http://bluetears.bloggplatsen.se
Postat av: Tjejen...

GUUD VA PLATT ÄNDA DU HAR!

2011-12-18 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0