varning för sådär smått gnälligt inlägg

febern e borta och förkylningen så de blir antagligen skola imorrn. Jag knarkar halstabletter fast har fortfarande sjukt ont i halsen! ucsh men aja går te skolan endå för då blire ju ridning på kvällen :D Nu har jag precis badat åå i love it, sen har jag snackat me linnicsh och japp en ny design kommer upp under kvällen. För den vi har nu är inte jätte fin enligt mej. Blogg.se dampar så jag ser bara halva vad jag skriver så ja de kan bli mycke felstavning x) men ååå jag vill bli frisk jag får ADHD att bara sitta hemma och må skit! klarar inte en dag till-



dessutom kom jag på att vi har överjobbig matteläxa till på fredag och jag inte ens börjat.  De känns ju bra 8yy)

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0