Vi har gjort 469 inlägg på 3 månader :)

Yeay! Vi har gjort 469 inlägg på 3 månader! Det är mer än vad jag har gjort på 1 år med min gamla blogg :)
Jag är rätt stolt över det! När vi har gjort 500 inlägg så kommer det att komma upp något roligt på bloggen
JAG LOVAR.
Kommentera detta inlägget så kommer det upp massa inlägg som är roliga!
Kommentera vadför inlägg och det ni vill ja allt det kommer upp på bloggen! :D
Hoppas nu att ni kommenterar mycket på detta inlägget!

En gullig pownie! ♥
//Linn


Kommentarer
Postat av: Maya

Kan ni inte ha en frågestund? :)

2011-12-10 @ 11:47:30
Postat av: Andrea

Kan ni ha en fråge stund eller typ hiss och diss på olika ryttare? Fin blogg!

2011-12-10 @ 11:48:43
URL: http://berryd.blogg.se/
Postat av: Ina

Frågestund vill jag att ni ska ha! :) Det är skit ballt med frågestund

2011-12-10 @ 11:50:45
URL: http://hopponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0