welcome back berit do you have a nice holiday??

Slapp uppdate från min sida idag men nu ska vi uppdatera bloggen seröö-
Men igår så sov jag somsagt hos linn, de va fett kul vi målade naglarna åt godis kolla på idol, dampa och gjorde chokladfondue. Sen idag vakna vi vid 9 och drog te stallet vi 12. asså herregud va de blåser och regnar!! Vi kom dit och jag red coco <3 Han va vacinerad igår så red inte så hårt. Han va piggis och helt överfinis. Imorrn blire markarbete! Men iaf så skulle vi till Ville sen och så cyklade vi ut i stormen och typ trilla och sånt så vi cyklade till baka till stallet och ringde våra föräldrar så dom fick hämta oss för de blåste och regna så sjukt! När jag kom hem va jag genomblöt så jag la mej i badet häärligt. Sen åkte jag mamma & mormor upp te toppen. Jag gick in på hk och köpte godis till ikv ;) sen ja vi vi där och nu har jag kommit hem. Ikv kommer anna,maja & evelina och de blir awesome (y)




igga mitt mongoface men visst e lucas söte?? <33



/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0