-.- (hemlis)


Är trött som in i bomben på att vara sjuk! Jag har lixom glömt att berätta att jag ska tävla dressyr med Lilla Gubben på söndag. Hoppas att det går bra då! Vet att det inte ser så snyggt ut när jag rider dressyr på honom men det är typ ´för att han höjer bara huvudet och slänger med det när man försöker göra så att han går iform.
Om du/ni vill fota mig så är det fritt fram. Skicka gärna bilderna till [email protected] :)
Just nu har jag rätt tråkigt. Är hemma själv och gör typ inget. Väntar på att något roligt ska hända.
Nu kommer det lite bilder ifrån mig och lillis från första dressyrtävlingen med honom.




Men aja det spelar inte så stor roll just nu vi är på väg frammåt. man får ju lixom alltid hoppas på det bästa men inte förväna dig något. Antagligen kommer det ej att gå så himla bra men vi får se hur det blir.
Pappa kanske kan ta med den stora kameran och fota jätte mycket!
Kram från den sjuka lilla ungen linn♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0