6-Sanningar

Hej alla! Nu ska jag göra 6-sanningar. Sen bjuder jag på en text och bilder :)

1.Jag saknar alla vänner ifrån aw så otroligt mycket!
2. Jag är rädd för spindlar.
3. Jag har inte blivit stucken av en mygga i år.
4. Jag blev stucken i rumpan av en geting i år när jag satt och läste en bok i spanien.
5. Jag är inte rädd för så mycket när jag rider.
6 Jag är bara rädd för att hästen skadar sig.

Jadå, då var det allt. Hoppas ní känner mig lite bättre nu! Men nu ska jag bjuda på lite Skabesjö bilder.
Olivia och Bella


Linn och Silver

Olivia och Bella

Ingen aning och en söt ponny som jag inte vet vad som heter.

Prisutdelning 70 eller 60 kommer inte ihåg c-ponny

Otroligt fin ponny med en ryttare som jag ej vet vad den heter.
Nu får ni nöja er för jag har ej lust att blogga mer nu! Hejdå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0