babbel babbel

Lite random inlägg medans jag är i stockholm:D När ni läser detta är jag antagligen på globen och ha de gött (y)
kommer saknar cömpe, anna & linn määässt :/ <333333333333
jag ska köpa schabrak ( om jag hittar ) ska ha ngt riikkttiigt fiint tävlings schabrak. De va tänkt att jag skulle ha mitt me brodyr men har typ inga fina benskydd till så jag ska ha ngt typ ljusblått. Hittar jag ingen ska jag köpa de som finns på hööks som jag blev heelt kär i! Men efterssom jag har aslite pengar ska jag fukosera på de. Räcker pengarna ska jag köpa ett fejk swarovskipannband också :) Kanske bara va lite babbel från min sida men aja..
linn får sköta uppdateringen och göra lite roligare inlägg än dehär typ hahha.



i miss u my star (L)
jag vet jag är typ assmutsig in my face. xd
pösss
/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0