blogglusten is back!!

Jag sket i morgondagen! vi kör på idag ist! hahha statestiken suger men de ska vi ändra på!tävlingen avgörs snart i promise! men iaf detta har hänt

cömpee va assfiinns i torsdags perfaa bockade och en massa annat också piggeelin ponny<33
och när jag kom hem från stallet and guess vad som låg på bordet dåe? IPHONE <33
hihi överlycklig wilma. nya uppdateringen oxå så :) men behöver allas nr mitt e samma som innan.
anna & jag kom på en asbra låt! som vår lärare nog inte skulle uppskatta xd. idag blire fredagsmys me la familia.
imorrn drar jag mamma,pappa, broschan & ida in till stan, ska gå på entre och fika typ. sen ska vi tll my one och jag ska spendera mitt presentkort som de antagligen kommer bli ett nytt dressyrspö efterssom tragist nog mitt andra va den ngn som knäckte :o inte bra! ska också hitta en ny vinterridjacka för min vhf är kall och liten.
och jag messade just me linn och tävlingen avslutas me att vinnaren dras imorrn!!!!!! så ngn gång under dan kommer de upp så håll utkick! för kanske just DU kan vinna. men linn kommer lägga upp de i ett tidsinst så tyvärr går de nt att anmäla sig. tooo laatee xd. men ja nu ska jag käka så vi hörs ikv eller imorrn!





jag har 3 fotoramar på mitt rum och idag skrev jag ut nya bilder så nu finns de blider på mej och cömpe på mitt rum så jag kan se honom hela tiden! hur gullit?? <3

japp jag tror att wilmaG är back on track!!

/wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0