Checkat teven nu :)

Har kollar på tv precis. Gissa vad jag kollade på? Stockholm horseshow ;) Det kunde säker lista ut.
Nu ska jag cykla hem ifrån Emelie i motvind! Det var sådan där varning att man skulle hålla sig inne
idag men mamma och pappa har druckigt sprit så jag måste cykla hem :( Tråkigt....
Idag kommer Wilmiwch hem :D Ni har säkert läst att wilma skulle köpa nummerlapp pannband
och schabrak. Undrar hur det ser ut? Jag ska snacka med henne och se ifall hon kan göra en liten
bildbomb så att ni får se lite vad hon har gjort i helgen :D
Här kommer en liten söt bild som Emelie och jag gjorde precis.
Vad tycker ni om den??? Jag tycker att den blev ok kanske inte så WOW eller fuuul!!! Emelie kollar på ponnyakuten på datorn så det är  bra :) hejdååå bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0