Dag 1-Presentation

Här kommer min lilla presentation :)

Jag heter Linn och bor här nere i skåne. Jag har en mamma pappa lillasyster och lillebror. Jag har ridit i 5 år. Jag har ridit på ridskola alla åren men nu har jag börjat rida en Fullblods Arab som heter Silver Viril. Ville är 21 år och är en super duktig hopphäst. Just nu är han halt men kan gå så han blir riden av mig och en annan tjej som heter Cassandra. Jag har ridit Ville i 2,5 månader. Mitt mål är att utveklas så mycket som möjligt på honom. Jag rider på en ridskola som heter Lillhagens ridklubb. Om du vill komma in på ridskolan klickar du här och ifall du vill komma in på själva ridklubben så klickar du här. Det finns även en blogg som om ni klickar här så kommer du in på bloggen.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu kom städerskorna så vi måste sticka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0