dag 21- min stall outfit en vanlig da

Japp typ några random ridbyxer, t-shirt, strumpor jacka gummistövlar hahaha. vill nt ha mina tretorn i stallet så ja. När de gäller kläder har jag oftast ngn av min HVpolo tröjor love them xd! Älskar mina KL strumpor också men tyvärr har ett par fått ett bigma hål i sig efter första gången borde va bättre kvalite efterssom dom kostade lixom 120kr så ja..  Men ja de e väl typ de. <3



japp såhär kan de seut jag har ALLTID 3 västar på mej för att va extra säker ja ni fattar. lite klupigt men säkert!

HAHAHAHHA SKOJJAAAAA:D

jag va bah tvungen att testa idas,min & linns så ja xd.

men när jag rider blire väll samma hjälm, väst stövlar.Ja de e väll de! spelar ingen roll vad man har på sej i stallet de blir ju ändå smutsigt så whatever.

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0