depp



jag deppar och de har jag gjort hela eftermiddagen, dels för att snubben från expert ringde och sa att iphone typ e försenad och för att de e en hel vecka innan de e helg igen. de e deppit. och dessutom är jag lite smått ireterrad på en tjej som värkar gilla att snacka skit om mej och ida. snälla vill du mej ngt säg de face to face ist. 
nu ska jag försöka sms cindy för hon svarar nt på skype vilket e lite irreterande, som allt annat idag.
nu ska jag sluta deppa och göra ngt vettigt tyyp cykla upp på ip och spela fotboll. kul elle? 

/wilma
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är det hon som snackar skit? Hon du berättade om? :/<3

2011-11-16 @ 07:48:33
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0