Dilemma

Vill göra ngt nytt mina dagar ser exakt likadana ut extremt tråkigt. Jag har funderat på att sluta på fotboll. Jag går bara för att få röra På mej inget annat. De e nt så som de e med ridningen ååå idag ska jag rida ja:D så känns de nt me fotbollen. Så de lutar mest åt att sluta för att jag satsar på ridningen. Men om jag slutar så har jag 5 dagar i veckan då jag nt gör ngt. Sitta hemma hur tråkigt?? Jag vill rida en dag till men de blir överdyrt. Så e de ngn som behöver hjälp med sin häst så säg till! Kan göra vad som helst! Kanske ska gymma men vet ej om jag e för ung? Men gäärna mer hästar så ngn som behöver hjälp med sin häst?? Rida,mocka whatever. Ååå jag vill ha en egen häst! Jag vill göra ngt viktigt med mitt liv. Satsa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om din mamma / pappa har sånt kort till gymmet kan du gå med dom och springa på löpband, och man har sånna inbyggda tv i löpbandet så man kan springa å titta på tv ;P

2011-11-21 @ 07:43:09
URL: http://enebergzki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0