En liten sak jag tänkte göra ;)

Tänkte göra en sådan där sak som typ alla andra gör också fast jag ska göra min egna ;)
Är på skrivhumör så det blir många dagar :) Typ alla demma kommer att vara tidsinställda men
det är ju för er skull så att det bli bra update ♣

Here it come :)

Dag 1: Presentation
Dag 2: Varför jag rider?
Dag 3: Någon som jag tycker om (människa)
Dag 4: Varför jag bloggar?
Dag 5: Min bästa vän
Dag 6: Ridläger jag varit på
Dag 7: Mina favorit kläder
Dag 8: Någon som jag skulle vilja lära känna bättre
Dag 9: Någon som jag skulle vilja byta liv med
Dag 10: En sak jag skulle vilja göra
Dag 11: Min högsta dröm
Dag 12: Min envisaste kompis
Dag 13: En pinsam sak inom ridningen
Dag 14: Den pinsamaste saken som har hänt i mitt liv
Dag 15: Mitt mål
Dag 16: En sak som jag måste förbättra
Dag 17: Något braa och dåligt med mig
Dag 18: Någon som jag hatar
Dag 19: Bloggar jag läser
Dag 20: 20 sanningar om mig själv!

Japp, det var det. Idag får det nog bli dag 1 så håll ögonen öppna så kommer det snart :)

Issa och jag ♥

Pauline och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0