fäääääääääääärdddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggg

så nu e ja påklädd och klar har vatt ute hos min små kaniner också<3 sms lite me evelina men tror nt anna e vaken den lilla sömntutan. xd. när linnisch kommer hem ska vi fixa me designen! för den e nt den finaste just nu!
vill försöka träffa linn har nt träffat henne på evigheter känns de som! saknar den lilla larven!XD <33333333 lavio.
så nu sitter jag och tråkar och dunkaar musik!!!! wihooooooooooooooo. idag åker min lilla iphone till stockholm. är vääldigt osäker på om dom kan laga den för den e otroligt böjd;((( men ja då blire att köpa en ny för 6000kr. jippiee. ;( 



kommer nt träffa cömpe fråns på torsdag, saknar han redan <333



denna & denna bloggen borde ni kolla in !
ha de bra så uppdaterar jag snart!

puss wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0