falskt alarm på ica maxi

Tjenare nu kan jag blogga riktigt om man säger så haha. Historia & engelskskitet klaro nu då! gött. bara matten,spanskan & svenskan kvar men de fixar jaoug imorrn, För anna den nöten kunde inte va:( not so good
men iaf så va jag och mamma i trelleborg och skulle köpa julklappar. Fixade till nästan alla! men vi va först på ica maxi. Och så började ett larm tjuta och dom sa i högtalaren att de brann och att alla skulle skynda ut ur byggnaden. Så alla sprang ut och så såg man ambulans och brankår komma körande. Vi stod ute i typ 5min sen släptte dom in oss och sa att de va falskalam. ööö störigt! sen åkte vi till TGR och köpte lite julklappar. Köpte även ett choklad till mej sj för 10kr som jag ska mumsa på ikv mihiii. Sen stack vi till farmor och farfar & fikade och sen hem.



sen idag på gympan så va där en gammal hårborste som evelina tog och doppade i toan! LOL. så sjukt ball. skratta asmycke xd



/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0