GODEEEMORGOOONN

Nu har jag klädd på mej och käkat frukost, och kollat lite MTV oxå. Vi 10 drar jag till linn och så drar vi till hööks.
sen får vi se vad vi hittar på. Ska fixa designen iaf:) Sen e de fest ikv juee hos bianca och lykke. ååå missar idol:(
thats sucks, hahaha typ mitt favoritprogram! men ja jag lägger ut en bild på hur jag ser ut ikv:)



dagens outfit (sry ingen bild)
blååaaa byxor från gina
grå tröjja från vero moda (tror ja xd)
grå kofta från ??
och en halsduk från gina.



igga den bilden på mejj (mongoo) jag och linn fick lite skrattanfall när vi va ute hos fåren i sommras xdxd
men ja vi hörs väll under dagen dåe!

/wilma
btw, orkar nt lägga upp en bild varje gång (lat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0