Hemma nudå!


Ska fota lite i helgen på tävlingen. Bilder kommer ju såklart! Nu ska jag ladda ner videon när jag rider Abbey( videon är när jag sitter på häst ryggen) den kanske inte är så bra men shit the same. Snart kommer videon ialla fall :) Nu ska jag svara på Wilmisch svar på min kommentar.
Svar till Wilmisch:
Okiii! Bra då får du ladda upp bilderna på kvällen annars så måste vi vänta med att se bilderna :(

Här kommer några små fina bilder (dem är blandade med häst och vanliga) klicka på bilderna så blir dem större ;)
 Nu årkar jag inte ladda upp fler bilder eftersom att jag är LAT....
Kommer sakna min fina Wilma och Snygga Ida ♥ Hoppas att dem får det trevligt på fredag och hela helgen i stockholm och tröffa Petra och typ kanske andra kändisar ;) Mina fina tjejer åker iväg till STORA Stockhom :( Jag är AVIS på att dem får åka dit. Vill också men nej nej du är förliten engligt mamma och pappa.... Blir sur när dem säger så.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kommer sakna dig mer finaste<3

2011-11-22 @ 07:33:38
Postat av: Fiiilippa! <3

Kommer du inte till Stockholm Horse Show? Neeeej, vi kunde ju sees, jag ska ju vara där!!!!! <3 <3

2011-11-23 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0