hihhiiii

Jag såg linns tidsinst och nu vet jag vem som van mohahah de vet inte ni! xd nä nu är jag taskig hahha.
nu har jag kollat idol och druckit blådåre, käkat popcorn & kexchoklad. och nu blev jag speedad som alltid när jag har druckit läsk hhahaha. om en vecka så är jag i stockholm:DDD ida och jag får damp så fort vi kommer på de hahah. får gå tidigare från skolan också så missar lite slöjd wihoo. serriöst suger på de e typ sämst.
och vad sägs om en ny header och design?? jag tröttnar jäääteee fort på designer vet inte vrf. de e nt så att jag stör mej på bloggar som aldrig bytar för de e okeey men gillar att byta på min egen haha. raanndoomm.
men ja nu jag sluta babla och typ göra ngt annat. kanske sätta mej ner och läsa harry potter och de vise sten för nu ska jag läsa hela serien igen för andra gången för att jag är en stor harry potter nörd. har gjort ett tidsinst också!



lalala whatever lalalal it dosent matter lalalala.........

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0