Hiss Diss!

Nu ska jag göra en hiss och diss bara för att bl0ggen ska vara uppdaterad :)
Börjar med diss!

Ful ridväst som ser klumpig och kompiserad ut

Tycker verligen inte att demma ridbyxerna är snygga! Jeans ska vara till vardagen inte ridsporten. Det finns ridbyxor som är liite jeans aktiga men inte så här mycket så jag säger DISS.

Och nu över till hiss :)

Tycker denna grimmar är rätt snygg :D Inte jätte men den är söt att ha på hästar på julen.
Man får en lite mysig känsla.

Tycker demma ridbyxorna är SKIT SNYGGA! Älskar rött! Rött är bara sååååå rätt till ridsporten :)
Allt svart och bege och sånt tycker jag är tråkigt... Man ska ha färg som syns!
Japp det var allt! Fast jag ska bara hissa några bloggar innan jag avslutar :D
hiss till http://lysagersbourbon.devote.se - tycker att detta är en rolig blogg som alltid har något roligt att läsa i bloggen :) + att Julia som driver bloggen är en super go tjej ♥
http://ponnysanning.com Skit bra skvaller blogg! Man får liksom reda på vad som händer här i häst bloggen om man läser denna bloggen^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0